Tänään olen ollut kauan yksin, koska emäntä ja isäntä nukkuu, ja pikkuemäntä ja -isännät ovat jossain koulussa. Tai siksi he sanovat sitä.

Kun pikkuemäntä tuli kotiin oli hänellä mukanaan kaveri joku Jossu. Kai. He leikkivät minun kanssani, mutta kyllästyivät minuun, koska aloitin puremisleikin.

Sitten he sanoivat minulle, että: "Sinulla on nyt oma blogi jonne voin kirjoittaa päivistäni." Ja sitten me aloimme kirjoittaa tästä päivästä.

Jonkin ajan päästä pikkuemäntäni puuhakerho alkoi. Tänne tuli tyttölauma joita oli kiva kiusata ja pureskella. He aloittivat kasvojensa sotkemisen tai jotain sinnepäin ja laittamaan päässään olevaa turkkia hienoksi. Ja minä yritin syödä meikin sotkemis välineitä. :) Joku Salsa (Ei oikea nimi) ja Ansku alkoivat riidellä siitä, että kumpi leikkii kanssani ja minä kyllästyin siihen, joten aloin tulla villiksi.

Kun puuhakerho oli ohi niin pikkuemäntäni bestis Hensku tuli meille. Meillä oli kivaa yhdessä kuten aina.

Sellainen on ollut minun päiväni tänään.

♥:llä Siru