Tänään oli sellainen aamu, että tapasin pyjamabile vieraat. He olivat ollut meillä koko yön, mutta yksi puuttui: Ansku. Ansku oli lähtenyt yöllä kotiin, mutta en tiedä miksi.

Pikkuemännällä oli noussut kuume. Hän yski, hänen kurkku oli kipeä ja hänen nenänsä vuoti jotain. Minulla kävi häntä sääliksi. Olisinpa voinut auttaa häntä jotenkin.

Vieraat ja Pikkuemäntä piirittivät minua koko ajan. Joten minä tietysti hermostuin ja aloin murista ja purra heitä.

Olen tänään illalla nukkunut Pikkuemännän vieressä. Pikkuemäntä tuntui nauttivan siitä niin kuin minäkin. Mutta sitten Pikkuisäntä 2 tuli leikittämään minua ja jätin Pikkuemännän lepäämään. Jonkin ajan kuluttua Pikkuisäntä 2 alkoi lämmittelemään. Hänellä oli kuntopiirin aika.

No, mutta minun täytyy nyt mennä. Pian on iltapalan aika. :)

Ystävällisin terveisin Siru